Trupi ynë ka nevojë për kalcium dhe vitaminë D e pavarësisht kësaj shumë njerëz shfaqin mangësi të tyre. Mënyra më e mirë për të marrë më shumë kalcium është nëpërmjet dietës. Siç mund ta dini produktet e bulmetit të tilla si qumështi, djathi dhe kosi përmbajnë kalcium.

Produkte të tjera që përmbajnë sasi të lartë të kalciumit përfshijnë:


  • Spinaqin
  • Sallatën
  • Bamjet
  • Qiqrat
  • Fasulet e bardha
  • Disa lloje peshku si sardelet, salmoni, barbuni, trofta ylber
  • Ushqimet e fortifikuara që përmbajnë kalcium si lëngu i portokallit, tërshëra dhe drithërat që konsumohen në mëngjes.

Produkte që përmbajnë vitaminë D përfshijnë:


  • Peshkun yndyror si toni, skumbri dhe salmoni
  • Ushqimet e fortifikuara me vitaminë D si disa produkte bulmeti, lëngu i portokallit, qumështi i sojës dhe drithërat
  • Mëlçinë e viçit
  • Djathin
  • Të verdhat e vezëve

Për të përftuar vitaminën D nga ushqimi, peshku është një opsion i mirë. 85 gram salmon i gatuar përmban rreth 570 unite (IU).

Cila është sasia e nevojshme ?


Sipas Institutit të Mjekësisë kjo është sasia ditore e nevojshme që duhet të merrni për kalciumin dhe vitaminën D :

Kalciumi:

  • Fëmijët e moshës 1-3 vjeç : 700 mg
  • Fëmijët e moshës 4-8 vjeç : 1000 mg
  • Fëmijët e moshës 9-18 vjeç : 1300 mg
  • Të rriturit e moshës 19-50 vjeç : 1000 mg
  • Gratë e moshës 51-70 vjeç : 1200 mg
  • Burrat e moshës 51-70 vjeç: 1000 mg
  • Gratë dhe burrat e moshës 71 vjeç e sipër : 1200 mg

Vitamina D:

  • Mosha 1-70 vjeç : 600 IU
  • Mosha 71 vjeç e sipër: 800 IU

Mjeku mund t’ju rekomandojë marrjen e tyre në doza më të larta veçanërisht nëse nuk jeni duke përftuar mjaftueshëm vitaminë D dhe kalcium ose nësë rrezikoni për osteoporozë.

Vitamina D – Cili është roli i saj në parandalimin e kancerit të gjirit?
Vitamina D – Cili është roli i saj në parandalimin e kancerit të gjirit?